18 Ekim 2013 Cuma

Yazitor Starter İceriginde Neler Var ?

Yazitör Starter ile Yazı Yazarak Para Kazanma Eğitim Setine sahip olduğunuz vakit bu bilgilere sahip olacaksın.
Yeni Başlayanlar özel 44 sayfa digital döküman
Bölüm bölüm Yazitör nasıl olunur uygulamalı anlatım
Site açımı, Reklamlar-Reklam yerleşimi nasıl yapılır
Kolay ve Basit anlatım dili ile Sunulmuş
Videolu ve Görsel Anlatımlar ile Güçlendirilmiş
Taktikler
Sürprizler ve Süper Eşsiz Bonuslar
Ömür Boyu Ücretsiz güncellemeler Ve çok daha fazlası..
Kaybedecek hiç birşey yok!!!
Ürün % 100 GARANTİLİDİR

Aslında Yazitor Starter Eğitim Setinin normal fiyatı 89 TL dir. Daha sonra biraz indirmeye kararı verilmiş. Ürün sahibi gerçekten bu ürüne bu fiyata verdiğinden ötürü biraz saf gibi hissediyormuş. Hatta arkadaşları ürün sahibine ürünü bu fiyata verdiği için aşırı tepki göstermişler. Ürün Sahibi de "Ancak dürüst olmak gerekirse gerçekten Yazıtör ile insanlara güvenilir bir şekilde para kazanmalarını öğretmek istiyorum. Benim yaşadığım acı tecrübeleri yaşamalarını istemiyorum çünkü bu konuda bir sürü başvuru geliyor. Yoksa zaten ben kazanıyorum." diye cevap vermiş.
İndirimli Fiyat kısa bir süre için geçerlidir. İlerleyen zamanlar da Yazıtör Starter in fiyatı yükselecektir. Ayrıca ödeme yapılırken de aracı olan Xticaret kredi kartına taksit imkanı sağlamakta.

Yazıtör Starter Hakkinda Şikayet  isimli makalemize buradan ulaşabilirsiniz 

3 yorum :

  1. Yazı yazarak para kazanma konusunda en iyi eğitim seti yazı yazarak para kazanmak isteyenler için mükemmel bir eğitim seti ayrıca eğitim seti içerisinde bana ait olan bir bloğumdan bahsediyorlar
    Yazıtör Starter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Google amcanın para dükkanından neden biz de payımızı almayalım ki :)

      Sil
  2. Artık online makale al sat sistemi açıldı ve herkes 7/24 makale alıp satıyor. Sizlerde üye olun ve makale alıp satın.

    http://www.iyimakale.com/
    http://panel.iyimakale.com/kayit

    YanıtlaSil