20 Haziran 2013 Perşembe

Yazıtör Starter Nedir ?

Yazıtör starter, yazıtörlük işini en baştan başlayıp öğrenmek isteyenler için hazırlanmış ve aşama aşama bu meslekte profesyonelleşmeni sağlayacak bir eğitim setidir.

Özellikle kampanya yaparak uygulamış olduğu indirimli fiyatı ve müthiş bonuslarından ötürü piyasada şu anda en çok talep gören eğitim setidir ve halen bu kampanya devam etmekte.

İçeriğinde Neler Var ?




Yazıtör starter ile, ilk olarak bu mesleği yapabilmen için ihtiyaç duyacağın her türlü bilgiyi veren bir dijital döküman sahibi olacaksın.

Bunun Yanı Sıra ;


  1. Bir web site veya blog oluşturmak için gerekli olan görsel uygulamalı video eğitimleri
  2. Adım adım yazıtör olabilmek için ihtiyaç duyacağın uygulamalı eğitimleri
  3. Web site veya bloglarından maksimum verim alabilmen için doğru reklam yerleşimleri hakkına uygulamalı eğitimler ve önemli bilgileri
  4. Herkesin anlayabileceği bir dil ile gerekli olan her şey...


Bu meslekten en iyi ve en keyifli şekilde para kazanmanı sağlayacak ayrıca bonuslara yer verilmiştir.
Kısaca yazıtör starter sayesinde, yazıtörlük ile ilgili, başlangıç seviyesinde profesyonel seviyeye kadar gerek duyacağın her türlü bilgi ve çok daha fazlası elinin altında olacak, üstelik yazarın sınırsız desteği ile beraber.

YAZITÖR STARTER RESMİ SİTESİNE GİTMEK İÇİN TIKLAYIN

2 yorum :

  1. Etkileyici yazı yazmışsın abi :) iyiki zamanında seni dinleyip almışım günde 1 saat para kazanmak için yetiyor ayrıca çok da eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç itibariyle güzel ve parasını hak eden bir eğitim seti olduğunda sana tavsiye ettim :) Kazançlarını paylaşırsan buradan yayınlarım :)

      Sil